william j
October 18, 2026
Very disappointing experience at Geek Squad. I spent an entire hour dealing with an employee (i believe named kiara) a young lady. who seemed more interested in talking than actually helping me with my issue. I came in expecting professional service and assistance, but instead, my time was wasted with very little help. Customer service should be about listening to the customer, addressing their concerns, and finding solutions—not spending an hour talking without getting anything accomplished. Definitely not the experience I expected, and I hope management takes this feedback seriously.
Jennifer p
October 16, 2026
I had a very disappointing experience when I came here. We waited for more than 15 minutes, and not a single employee came over to ask if we needed help. When I finally approached a woman who worked there, she simply told us to keep waiting. Meanwhile, several other employees saw us standing there but completely ignored us and walked away. This was very unprofessional and showed a complete lack of customer service. I was extremely disappointed with how we were treated.
Response from Best Buy
October 17, 2026
Hello, Jennifer,
Thank you for your review. Seeing employees walk by you when you're needing assistance would be a really frustrating experience, so we appreciate you bringing this to our attention. If you would like to formally document your review, please send a private message to our team on social media. Please include Google Review 239481 when reaching out.
Our team would be happy to assist you on any of the following platforms:
Facebook: @BestBuy
Instagram: @BestBuy
Twitter/X: @BestBuySupport
Best Buy has gone sooooo downhill. If you are just picking up an item you ordered and they have in stock and have confirmed pick up you’re probably fine. But do not expect any sort of customer service or someone to talk to you about product, or even find the product that is supposedly in stock unless you order for pick up. Place was a ghost town, the few people we found that we asked for help said it wasn’t their area and ignored us. I went to the check out and got a cashier to call for backup. But that was short lived. I felt so bad for the associate who ended up helping us, he really kept his cool despite all the challenges he faced. He couldn’t get the locks open on the storage shelves and anyone he asked, didn’t have their key cards to be able to open the cabinets. Eventually he had to go back into the warehouse and was able to find the item we wanted. Best of luck to anyone shopping here. May the odds be ever in your favor. 🎉